Franco levering vanaf €75,- binnen Nederland
Meer dan 100.000 producten
playlist_play
search
0
local_grocery_store
    • Winkelwagen
    • Je winkelwagen bevat geen artikelen.

  • LAGERS
    AFDICHTINGEN
    BEVESTIGINGSMATERIALEN
    AANDRIJVING
    LINEAIRE TECHNIEK
    TOEBEHOREN

    Veelgestelde vragen

    52 Artikel(en)

    Q. Algemene leveringsvoorwaarden
    A.

    Om misverstanden omtrent de levering van onderdelen te voorkomen hebben wij een aantal voorwaarden opgesteld.

    1. Prijzen;
    Alle in de lijst voorkomende prijzen zijn incl. 21% B.T.W. en onder voorbehoud.

    2. Bestellingen:
    Het bestellen van producten is mogelijk via onze webwinkel, telefoon, email of aan de balie in de vestiging te Emmen.

    3. Leveringen:
    Normaal gesproken worden uw producten binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Echter kan het voorkomen dat producten niet op voorraad zijn, en de levertijd daardoor langer is. Wij brengen u per email op de hoogte hiervan. Als u goederen af wilt halen kunt u het beste even bellen of in onze webwinkel bestellen voordat u langskomt.
    De levertijd van originele Honda en Suzuki onderdelen is ongeveer 5 werkdagen. Deze onderdelen worden namelijk speciaal voor u besteld.

    4. Betalingen:
    Betalen is op vele manieren mogelijk, voor een overzicht van de verschillende betaalmethoden zie: Betaalmethoden

    5. Afhalen van goederen:
    Als u goederen af wilt komen halen, let er dan op, dat deze niet altijd (zonder voorafgaande bestelling) op voorraad zijn. Het is daarom aan te raden om van tevoren te bellen of te bestellen via onze webwinkel. Je krijgt dan van ons een email zodra je bestelling klaarligt.

    6. Backorders
    Producten worden NIET voor u in backorder geplaatst. (alleen op verzoek) Het kan voorkomen dat u onderdelen uitgeleverd krijgt die u niet besteld had. Dit betreft dan delen die gelijkwaardig, er voor in de plaats gekomen of als vervangend artikel geleverd worden.

    7. Verantwoorden
    U moet er op letten dat er in ons programma artikelen zitten die origineel zijn (of niets met tuning te maken hebben) en dus gewoon op de openbare weg gebruikt mogen worden. Er staan ook diverse TUNINGS artikelen in die dus NIET op de openbare weg gebruikt mogen worden.

    8. Retouren en ruilen
    Je hebt het recht producten binnen 14 dagen (ingaande op de dag na ontvangst) aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Deze melding kun je per email doen naar: info@bromfietsshop.nl. Vermeld in deze email duidelijk je naam, bestelnummer en de artikelnummers die je wilt retourneren. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen tijd om de producten daadwerkelijk naar ons toe te sturen.

    Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, inclusief de daaraan verbonden portokosten. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder (PostNL, GLS, DPD etc.). Indien wij verkeerd geleverd hebben zijn de verzendkosten voor onze rekening.

    Aan het retourneren zijn echter wel de volgende voorwaarden verbonden:

    • Het artikel dient compleet te zijn.
    • Het artikel dient ongebruikt en niet gemonteerd te zijn geweest.
    • Het artikel mag geen gebruikerssporen bevatten.
    • Het artikel dient in de originele en onbeschadigde verpakking te zijn.
    • Verpakkingen van vloeistoffen (olieën, accuzuren etc.) mogen niet geopend zijn.

    9. Garantie
    De garantietermijn op onze producten is 1 jaar na ontvangst van de producten en beperkt zich uitsluitend tot het product. Bij een defect (deel) van een product repareren of vervangen wij deze onder garantie. Voor instructies en voorwaarden zie: Garantie en Klachten

    10. Prijsverhogingen
    Indien zich tussen het tijdstip van bestellen en het tijdstip van levering prijsverhogingen mochten voordoen ten gevolge van omstandigheden waar wij geen invloed op kunnen uitoefenen, bijvoorbeeld ten gevolge van verhoging van verschuldigde belastingen en/of accijnzen, fabrieksprijzen, wijzigingen in de valuta, verhoging van brandstofprijzen etc., behouden wij het recht voor om dit prijsverschil aan je door te berekenen danwel de koop te ontbinden. Je hebt dan het recht de koopovereenkomst te ontbinden zonder tot enige schadeloosstelling gehouden te zijn, mits deze ontbinding binnen 48 uur na kennisneming van de prijsverhoging, per email wordt ingeroepen.

    Q. Ik heb een email gekregen dat ik iets heb besteld, maar ik heb helemaal niets besteld op jullie site!
    A.

    Als je een email van ons ontvangt maar je hebt helemaal niets besteld bij AccuKoning.nl, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op.

    Ons telefoonnummer vind je bij contact.

    Q. Kan ik ook als zakelijke klant bestellen?
    A.

    Ja dit is mogelijk.

    Neem hiervoor contact met ons op.

    Q. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    A.

    Dit is mogelijk. Ook kun je tijdens het bestelproces een alternatief afleveradres op geven.

    Doorgaans leveren wij door heel europa. Kijk voor de verzendkosten en duur op de verzendkosten & bezorgkosten pagina.

    Staat uw land er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

    Q. Kunnen jullie artikelen in een envelop versturen om daarmee de verzend & handelingskosten te verlagen?
    A.

    Helaas is het niet mogelijk om de verzend- & handelingskosten te verlagen. Deze kosten zijn opgebouwd uit onder andere porto, btw, verpakking, verzekering, verwerking etc. Hiervoor hebben wij een gemiddeld verzend- & handelingskosten bedrag berekend.

    Bij bestellingen boven x bedrag (afhankelijk van het land waar u woont) betaalt u echter geen verzend- & handelingskosten. Kijk voor deze bedragen op deze pagina.

    Q. Verzendkosten
    A.

    Kijk voor het overzicht van de verzendkosten op deze pagina.

    Q. Zijn de prijzen inclusief BTW?
    A.

    Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21.00 % B.T.W.

    Q. Ik ben vergeten het bestelnummer te vermelden bij mijn betaling, komt dit dan wel goed?
    A.

    Normaal gesproken wel. Wij kunnen vaak de bestelling ook vinden aan de hand van de naam en het bedrag.

    Mocht de status van je bestelling na enkele werkdagen nog steeds op niet betaald staan, neem dan even contact met ons op.

    Q. Ik heb meteen betaald, bij mij is het geld eraf, maar bij jullie staat mijn bestelling nog op niet betaald. Hoe zit dat?
    A.

    Wij bankieren bij de Rabobank. Het duurt soms enkele dagen voordat het bedrag van een andere bank op onze bankrekening staat. Zodra wij de betaling ontvangen, zal de status van de bestelling veranderen.

    Als de status na 3 werkdagen nog steeds niet verandert is, neem dan contact met ons op.

    Q. Ik heb vorige week een overschrijving op de post gedaan maar op de site staat dat mijn bestelling nog niet betaald is?
    A.

    Papieren overschrijvingen duren altijd enkele dagen! Ze moeten namelijk bij de bank met de hand worden verwerkt wat veel tijd kost. Wil je snel betalen doe het dan via internet of telebankieren.

    Q. Kan ik betalen met PayPal?
    A.

    Ja, wij accepteren PayPal. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je aangeven dat je wilt betalen via PayPal.

    Q. Kan ik jullie een cheque sturen?
    A.

    Nee, stuur ons geen cheques! Vraag je bank het geld op onze bankrekening te storten.

    Q. Kan ik jullie een postwissel sturen?
    A.

    Nee, je kan niet per postwissel betalen! Aan ons gestuurde postwissels zullen worden teruggestuurd.

    Q. Kan ik met creditcard betalen?
    A.

    Ja, je kunt bij ons betalen met creditcard. Voor een veilige afhandeling hiervan hebben wij dit ondergebracht bij PayPal. Wil je dus betalen met een creditcard, kies dan als betaalwijze tijdens het bestellen PayPal.

    Q. Kan ik per automatische incasso betalen?
    A.

    Het is momenteel niet mogelijk het te betalen bedrag door ons af te laten schrijven.

    Q. Mijn bestelling onder rembours is gedeeltelijk verzonden. Waarom moet ik dan wel de hele bestelling betalen?
    A.

    Wij kunnen een bestelling maar 1x door de postbode laten afrekenen. Daarom moet je het hele bedrag betalen ook al is nog niet alles geleverd. Uiteraard worden de resterende artikelen gratis nagezonden.

    Q. Op welke manieren kan ik betalen?
    A.
    • Vooruit per bank
    • Ideal
    • PayPal / Creditcard
    • Onder rembours aan de bode
    • Contant (bij afhalen)
    Q. Wat is bestelling onder rembours?
    A.

    Bij bestelling onder rembours betaal je de onderdelen aan de bode bij aflevering.

    Q. Wat zijn jullie bankgegevens?
    A.
    Bankrelatie:  Rabobank
    IBAN:              NL96 ABNA 0882 1134 37
    BIC:                 RABONL2U
    T.n.v.:              Bromo Service Nederland
    Plaats:           Emmen
    Q. Ik heb een email gestuurd aan jullie emailadres, maar krijg geen antwoord?
    A.

    Normaal gesproken ontvang je dezelfde of de volgende werkdag een reactie.

    Mocht dit niet zo zijn, neem dan telefonisch contact met ons op.

    Q. Kan ik een bestelling ook afhalen?
    A.

    Dit kan. Bij het afronden/plaatsen van je bestelling kunt je een opmerking plaatsen in de laatste stap. Vul bij de opmerking in dat je de bestelling komt afhalen.

    Q. Kan ik jullie telefonisch bereiken?
    A.

    Ja, je kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met zaterdag van 09:30u tot 16:30u. Ons telefoonnummer is 0031 (0)591 301999.

    Buiten deze tijden om kun je ons een email sturen, wij zullen dan de eerstvolgende werkdag je email behandelen. Ons emailadres is info@bromoservicenederland.nl.

    Q. Wat is jullie adres?
    A.

    Ons adres is:


    Willem Barentszstraat 4A
    7825VZ Emmen
    Nederland

    Q. Er staat een artikel al een tijdje in backorder. Kan ik mijn geld terug krijgen?
    A.

    Ja, dat is mogelijk.

    Neem hiervoor contact met ons op.

    Q. Er staat een artikel in backorder dat wordt nageleverd, moet ik dan opnieuw verzendkosten / rembourskosten betalen?
    A.

    Nee. Deze kosten komen voor onze rekening.

    Q. Er staat een artikel in backorder, wat betekent dat?
    A.

    Als een artikel in backorder staat, dan betekent dat dat wij het niet in voorraad hadden en dat onze leverancier hem ook nog niet heeft. Het is dan even wachten tot onze leverancier het weer binnenkrijgt. Dit duurt gemiddeld een week tot soms 3 weken.

    Als er backorders in een bestelling zijn dan proberen wij in ieder geval alle artikelen die wel in voorraad zijn binnen een enkele dagen te versturen.

    Q. Hoe kan ik aangeven dat mijn rembours-bestelling verzonden mag worden als hij nog niet compleet is?
    A.

    Neem hiervoor contact met ons op.

    Q. Ik heb geen factuur gehad, hoe kom ik aan een factuur?
    A.

    Normaal gesproken ontvang je de factuur bij de bestelling.

    Mocht dit niet het geval zijn dan kun je onder mijn account klikken op het tabblad "Mijn bestellingen" en achter de bestelling waarvan je een factuur zou willen hebben klikken op "Inzien bestelling". Vervolgens kan je rechts boven op "Order afdrukken" klikken om een factuur uit te printen.

    Q. Ik heb iets besteld maar geen bevestiging gehad. Is het wel goed gegaan?
    A.

    Normaal gesproken ontvang je direct een bevestigings email.

    Mocht dit na een dag nog niet zo zijn of je vertrouwd het niet, neem dan gerust contact met ons op.

    Q. Kan ik mijn bestelling volgen met Track & Trace?
    A.

    Dit is afhankelijk van de grootte van de bestelling. Kleinere bestellingen (envelop formaat) worden door ons via PostNL verstuurd en zijn niet voorzien van een track & trace code. Grotere bestellingen worden met GLS verstuurd en zijn wel voorzien van een track & trace code.

    Wanneer je bestelling is opgehaald door de pakketdienst word er dezelfde dag aan het eind van de middag een mail verstuurd naar het door jouw opgegeven e-mailadres met de track & trace gegevens.

    Q. Wanneer gaan jullie onderdelen voor Merk X Type Y leveren?
    A.

    Mocht je op zoek zijn naar een bepaald onderdeel van een bepaald merk, type etc en deze staat niet in ons systeem, neem dan contact met ons op.

    Q. Wat gebeurt er met een pakketje als ik niet thuis ben als de postbode komt?
    A.

    D.m.v. het mailtje met de track & trace gegevens kan je op de website van GLS een alternatief afleveradres opgeven.

    Q. Wie verzorgt de bezorging van mijn bestelling?
    A.

    Bestellingen die in een envelop passen worden verzorgt door PostNL en grotere bestellingen met GLS.

    Q. Zijn de gegevens van mijn bestelling bij overzicht bestellingen up to date?
    A.

    Deze zijn actueel en up to date.

    A.

    Op deze vraag is nog geen antwoord gegeven.

    Neem voor deze vraag contact met ons op.

    Q. Hebben jullie een forum?
    A.

    LagerKoning.nl heeft geen forum.

    Q. Ik gebruik browser X en het werkt niet!
    A.

    Mocht er om een één of andere reden functionaliteit ontbreken op de website, dan horen wij dit graag zodat wij het probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Neem hiervoor contact met ons op.

    Q. Ik heb een website en wil naar jullie linken, hebben jullie banners?
    A.

    Banners op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op.

    Q. Privacy Policy
    A.

    Op deze vraag is nog geen antwoord gegeven.

    Neem voor deze vraag contact met ons op.

    Q. Waarom zijn er delen van de site in een andere taal?
    A.

    Het kan voorkomen dat we wat zijn vergeten te vertalen. Mocht je iets tegenkomen dan horen wij dat graag! Neem hiervoor contact met ons op.

    Q. Wie zijn wij?
    A.

    LagerKoning.nl is onderdeel van Bromo Service Nederland.

    Q. Er staat een terugbetaling onder Bestelstatus. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    A.

    Normaal gesproken binnen 2 weken. Mocht dit niet zo het geval zijn neem dan gerust contact met ons op.

    Q. Hoe stuur ik iets terug?
    A.

    Terug sturen van artikelen kan naar het volgende adres:

    AccuKoning.nl
    Willem Barentszstraat 4A
    7825VZ Emmen
    Nederland

    Q. Ik heb een artikel ontvangen maar het is niet juist of het is niet wat ik er van verwachtte. Kan ik het terugsturen?
    A.

    Normaal gesproken wel. Neem voordat je dit doet eerst even contact met ons op.

    Q. Tijdens transport is er iets beschadigd. Wat nu?
    A.

    Mocht er tijdens de transport iets beschadigd raken, neem dan contact met ons op.

    Q. Wat is het verschil tussen betalen als gast of registreren als klant?
    A.

    Wanneer je kiest voor betalen als gast dan wordt je niet geregistreerd als klant bij ons. Er zijn ook minder gegevens nodig voor jou om de bestelling te kunnen plaatsen.

    Een nadeel van betalen als gast is dat je de status van je bestelling niet op onze website kan volgen, je kan namelijk niet inloggen. Wanneer jij je registreerd kan je al je bestellingen inzien, je huidige bestelling status volgen en meer.

    Verder nemen wij geen prioriteit over het afhandelen van een bestelling geplaatst als gast of klant, deze worden afgewerkt naar de tijd dat ze bij ons zijn geplaatst.

    Q. Meer kopen = meer korting
    A. Voor sommige producten geldt het "Meer kopen = meer korting" principe (ook wel staffel korting genoemd). Of dit van toepassing is op een product kan je zien op een product pagina. Hier zal dan een lijst staan met kortingen afhankelijk van vastgestelde aantallen. Kortingen worden automatisch toegepast in je winkelwagen. Je hoeft dus alleen het product toe te voegen met de gewenste hoeveelheid en je zal direct de prijs inclusief de korting te zien krijgen. Hogere kortingen voor grotere hoeveelheden is in sommige gevallen ook mogelijk. Hiervoor kan je het beste contact met ons op nemen.
    Q. 100 procent tevredenheid garantie
    A. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze klanten. Er is veel mogelijk en misschien zelfs meer dan op onze website wordt aangegeven. Hiervoor kan je altijd contact met ons opnemen. Tips worden ook altijd zeer gewaardeerd over hoe wij onze website en/of service kunnen verbeteren. Ben je ergens niet tevreden over? Dan willen wij graag zorgen dat we alsnog de 100% tevredenheid garantie waar kunnen maken. Neem bij vragen, klachten of tips daarom daarom altijd contact met ons op. Wij zijn hiervoor altijd te bereiken per e-mail, telefoon of whatsapp.
    Q. Ik ben al klant bij jullie en heb een wachtwoord maar ben die vergeten. Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?
    A.

    Via de onderstaande link kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.

    Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

    Q. Ik bestel voor het eerst maar ik heb geen account. Hoe kan ik me aanmelden?
    A.

    Als je voor het eerst bij ons bestelt kun je je aanmelden tijdens het plaatsen van je eerste bestelling.

    Q. Ik heb nog geen wachtwoord maar ben al wel klant bij jullie. Hoe kom ik aan een wachtwoord?
    A.

    Als je al eens bij LagerKoning.nl besteld hebt kun je via onderstaande link je wachtwoord opvragen.

    Klik hier om een wachtwoord aan te vragen.

    Q. Hoe weet ik of ik het goede onderdeel bestel?
    A.

    Je kunt het juiste onderdeel bestellen door:

    - Het juiste model te kiezen aan de hand van je merk en type.
    - De foto bij het artikel te vergelijken met het oude artikel.
    - Contact op te nemen met onze klantenservice voor advies/hulp.

    52 Artikel(en)